Wednesday, November 4, 2009

lengkapkah?


perghhh, akhirnya bebas jugak aku dari bebanan 2 paper 'ter'killer sem ni. 3hb dgn intr0 chemistry II, n 4hb dgn numer!cal method. agak senang la 2 paper ni bg yg rajin tp bg yg malas cm aku, agak payah la. yg penting dah abeskan. results...juz wait n see yaaa. kirenya 4 d next paper, i hv 2 wait until nov 19. lama gler dia punya gap. cam x berbaloi lak c0z that paper juz take 20% n d rest carry mark from esemen+pr0jek yg tah pe2 2. waaahhh, byk speaking lak ak kali ni(wlaupon ayat lintang pukang, ha3). inilah bahananya ada h0usemate yg amik TESL as a minor. ahaks, can u guess who is she????. senang jew s0alan ni, cam mkn kacang cap tangan kan.

sedapnya makan kacang...


maka berakhirlah kesemua paper matematik yg b0leh diambil oleh students edu math 4 degree 'state'. cam x percaya lak. dlm d0k merungut stiap sem yg math 2 susah. last2, khatam gak. memg sr0nok blajar math tp ble time nak jwb exam cam nmpak awan kelabu lak kt exm sheet.hahaha, nmpak sgt pembohong. ble la pulok nak smbung master....hmmmm, kena pkir+pkir+pkir dl. tp klu nak smbung pon, math is my 1st choice. yela, aku x kan amik sains. tobat x nak. as a minor pon dah sesak. baik la ak dikelilingi nombor. at least tenang sket jiwa aku. 4 d next paper juz an obj question. enviromental science. so, siap2 la peluru berpandu tuk tembak. ha3. eh x leh byk tembak sgt, karang tersasar. ishhh husna ni. igt pesan mak n abah kat kampung. bak kata mak aku stiap kali b4 nak matikan talian talipon, hmmm, gini lagaknya 'kak stadi, jgn asyik d0k stadoq ja'. mak aku ni dah mcm mak nujum, tau2 ja apa yang anak dia byk wat ms kt cni. apa2 pon mummy, i dah abes paper la, hi3. wlaupon ad ag 1, tp juz take it easy(cehhh, berlagak betui).


perghhh, adakah smua i2 kepunyaan aku

math iz not juz ab0ut number


bagi entry aku kali ni kan tajuknya lengkapkah???. ape yg lengkapnya, adkah kehidupan di upc ni. hmm, tah lah. tak leh kata gak, mana tau kot2 smbung master+phd kat upc. skejap je rasenya ms kat upc ni. sama prasaan masa kat matrik. tp matrik mmg skejap je pon., 1 year jew. tp kat c2 la aku jumpa rmai kwn yg baik2 + kwn baik aku smpai skrang. ummu sarah namanya tp die 'ter'banyak pandai dr aku sebab amik medic kat usm n aku amik edu kt upc. ha3, apa2 pon kenangan di kmpp n di upc ini akan aku pahatkan dgn paku payung dlm hati ni, he3. ok la, aku pon makin sebuk skrg ni dgn kehadiran fb(br diaktvkan)+blog ni+bc novel on9(nk bl x dak duit...he3, poyo ja)+mcm2 lagi la. aku dijangka balik ke penang dlm 23hb++ la. but my parents akan amik barang 21hb ni. hu3. pantas betul mak n abah aku ni. aku still kat tanjung malim sbb nak ber'poya2' dgn kengkawan kat cni dl. yela, banyak program beb. hotspring x penah g ag+yg lain2. mana leh gtau. rahsiaaaa. nak tau, nantikan kemunculan entry slepas event tersebut dijalankan. ahaks. ok la, nak tgk fatin wat ape kat luar+nak mengajar die subjek TESL(adakah aku boleh, mlaysia boleh beb)...bubyeeee(aku ngah x der keje)

4 comments:

  1. wahhhhh! sape fatin tuh? Macam best je nak kawan dengan dier. Tapi i rase fatin mesti x mo u ajar dier. Kalo stakat u nak suap dier makan roti sardin goreng mesti dier suker gler arhhh. Apatah lagi kalo ade cekodok kobis u wat, mesti dier ley jadi giler arr. Ahaxxxx~

    ReplyDelete
  2. ha3...ala, u x kenal ke faten 2...
    mmg la, dia paling x pamos kt upc ni....hi3
    jgn mara daaaa....mau cekodok kobis,
    tunggguuuu, i tgu kobis fresh dr camer0n...
    ahaks

    ReplyDelete
  3. tahniah.. dh hbs paper... kekekeke

    ReplyDelete
  4. hehehe, mekasih2.tahniah buat ko jgak.balik ipoh jgn lupa balik cni plak yer.we hv 1 more paper yo.jgn wat2 lupa lak...he3

    ReplyDelete

"Magical Template" designed by Blogger Buster