Thursday, November 5, 2009

aku keb0sanan

apabila 2 paper telah abes dijawab,
dikala h0usemate masih bertarung di dewan peperiksaan,
aku pulak berg0yang kaki dirumah sesambil mengira2 apa yg patut dibuat,
bukannya malas tapi agak kurang 'ber'mo0d untuk mengemas bilik,
biarlah, hanya ada 1 hamba Allah yg slalu msk bilik aku,
jadik tidak perlulah terg0poh gapah mengemas ya+bkn semak pon blk aku.

dimalam hari pula,
aku masih berkira2 nak buat apa,
ptg dah masak roti sardin g0reng,
lepas la klu kena test ngan bakal mak mertua, he3
msalahnya, dah ader ker???,
hmmm, nak kac0 fatin....dia exam lak sok,
adeh, mati kutu aku macam ni.

dalam tengah otak aku ligat berpikir nak buat apa,
baik aku sambung baca novel on9...
dr aku wat d0sa kering ber'melodi' kan,
untuk menjadi guru yg berdedikasi kena kurngkn k0ntroverc n tingktkan prestasi,
barula org respect ya ladies n gentleman...

okies la, da malas nak taip,
jari dah nak krem(tipu ja),
nak amik kesempatan nak wish bufday kt sowg budak ni,
eh bukan budak, dah leh jdk bapak budak.
kt0rg panggil hairi, nama penuh yusuhairi bin ....(sori, x tau)
slmat ulang tahun ke-23
perghhh, tua nya....ha3(2 ada ati nak pgl aku kakak),
smoga panjang umo+berjaya d dunia+akhirat,
all d best 4 u bro


bufday boy....pamos gambo ko kat bl0g aku yg sedia x pamos ni, hi3

4 comments:

  1. seorang hamba Allah??? Patik laaa yg dimaksudkan tuan hamba itu ya? Huh~

    ReplyDelete
  2. trasakah diri tuan hamba,,...
    hamba x tujukan pada sapa2,
    tp siapa mkn cili dialah rasa pedasnya,
    betul x tuan hamba...he3

    ReplyDelete
  3. uwekssssssssssssssssss~ patik still akan menceroboh bilik tuan hamba gaksss. Dun woryyy! Ha3

    ReplyDelete
  4. do i care....he3,
    no hal la sis, msk je la...
    x kena tol pownnn

    ReplyDelete

"Magical Template" designed by Blogger Buster