Sunday, November 15, 2009

entry pembalasan

kalau tengok tajuk entry kali ini dah macam nak gado je gayanya kan. mana der.... nak kasi gempak je 2. entry kali ni juz nak merakankan ucapan trimas kepada saudari FATIN IZZATI(pemilik MyVi hijau, AGG 4675) hehehe kerna menghadiahkan saya SEBIJI bantal yg sungguh besar. wlaopon hari lahir saya sudah lepas hampir 5 bulan,he3(klu ada anak dah bleh cakap). x terungkap ngan kata2 pabila menerima hadiah ini sbb terasa mcm lawak plak sbb aku tau apa niatnya si fatin 2 kasi adiah ni(biar la hanya aku dan dia saja yg tau, ha3). akan aku abadikan bantal itu bersama2 ngan mimi diatas kamar peraduanku, he3. sedey plak bila memikirkan akan tinggalkan budak sowg ni kan upc. yela, kat sapa lagi dia nak bermanja sem2 dpn. klu skrg ni, bleh la dia nak wat prangai macm budak tadika kat aku n ida tapi klu sem dpn2. hmmm, x pela. hopefully u can find people dat can accept u as we are. u go gurlz...diz video clip especially i dedicate 4 u, juz enjoy it. as ussual by SNSD, into d new w0rld


video

5 comments:

  1. Ceh, sungguh seperti apakah tajuk?? Ha3...
    Sob3...terharu....nak nanges laaa( uweksss)
    Orang nak lagu lembayung bali laaaaaaaaa. Hehe~

    ReplyDelete
  2. eeiiiiyeks...lagu spt mau tidooo
    x nakla i, ni lagu tuk senaman
    +lagu motivasi...4 u dear,
    ceeeewah

    ReplyDelete
  3. lagu itu penuh makna laaa~
    lagu snsd harap jual elemen cumeyL jew.
    Huhu~

    ReplyDelete
  4. besa la. diorg kan comel+++. nnt kak husna translatekan yer, heee

    ReplyDelete
  5. elehhhh~ cam pandai sgt laa bahasa korea. Ahahahaaa~

    ReplyDelete

"Magical Template" designed by Blogger Buster