Friday, October 16, 2009

wahhhh, besSt bangat

perghhh, kali ni aku nak citer ttg pngalaman pegi SR n kar0ok kat TM. apa 2???hehehe. tersebutla al kisah,tanggal 16/10/2009, ktorg 1 umah pegi la makan kat secret recipe yg satu2nya ad kat TM nh. ok la tempatnya, not bad. yg paling best, ais krim yang aku pesan. best gler wei, kalau tak percaya. tgk pic2 yg sempat kt0rg amik. hahaha, anda jeles. ala, kt0rg pown br je try mkn kat cni sbb SR ni pown br ja bukak kt Tm ni. then, ms makn2 farah pown suggest lebih kurang cam ni la statement dia, "apa kata kita g karoke pas ni".


me n ida



fatin n farah(exc!ted je fatin ni)



yum3, x sab0 nh



eskrem yg dpat menambat ati sesiapa saja, hahaha


so, apa lagi ktorg yg kaki nyanyi dlm bilik ni. SETUJU!!!. dan terjadilah kisah 1st time dlm idup kt0rg g karoke kt TM(even kt penang aku x pnah g kar0ke). kat umah slalu la(especially dlm blk air, studi0 tak berbayar). at 1st ktorg masuk, punya la terkejut asap dah macam kebakaran dah. apa lagi, naik seram la ktorg. bukan pe, dah la ramai lelaki pas2 asap rokok berkepul2. udah2, jom kita kuaq. pas2 kat bwh pusat kar0k 2, ada 1 agi tempat kar0k. so, ktorg p0wn msuk la. ok la, dlm bilik2 kan. tp bising la jgk(at least, it better than prev!ous). s0, punya la nak try trus la msuk bilik 2 nak msukkan syiling. yg pelik nya, tersekat la pulak. apa lagi, EMERGENCY!!!. tp wak2 2 ad s0rang bro tolong ktorg. dia tau kan kt0rg 1st time, so dia pown g la panggil owner pust kar0k 2. mula2, aku dah maleh dah nak tunggu. takut la jugak, yela kalau dah ramai laki. aku mmg takut sket, tapi ada je pompuan dok ngan nyanyi kat dlm bilik2 2. disebabkan ida n fatin kata "alang2 menyeluk pekasm biar smpai ke pangkal lengan". so, aku pown tunggu je la.

then,ada 1 bilik kosong c0z ada dak yg abes nyanyi. s0, kt0rg pown masuk la sesudah membeli t0ken. hahaha, at 1st x pandai nak guna mesin 2. bila dah kodek2, abeh 8 token kt0rg guna(maksudnya, 8 lagu la ktorg bantai nyanyi). dah rasa macam org putus cinta ja, sebab smua lagu frust n mencabar v0kal. dah pegang mic n nyanyi, rasa cam x puas la pulak. hahaha. ye la, pergh dapat jerit2+hilangkan tens!on wei.farah, kak husna rasa farah sesuai ngan high pitch punya lagu, hahaha. so, len kali b0leh lagi pilih lagu ZZ k. then, ms balik pown aku n fatin terbawa2 nak menyanyi lagi.tp tak puas hati sket sebab 1 mic 2, slow la. x dengar. disebabkan org x dengar apa yg kt0rg nyanyi, sbb 2 sronok giler nak nyanyi wlaupon suara adeh(klu ZZ dengar mst dia geleng kpala, hahaha). apa2 pon, mmg enjoy la kuar ngan h0usemate aku ni. tp sdey sbb aku n ida dah sem 7 but fatain n farah baru sem 5. huhuhu, tak leh nak kar0k ngan di0rang sem dapan. kar0k depan laptop p0n jadi la. hehehe, best3.

2 comments:

"Magical Template" designed by Blogger Buster