Monday, October 19, 2009

c!nta hEll0 k!tTy...

sungguh lawak tajuk lagu ni, ha3, ada ka hello kitty leh jadik lagu sedey. tak paham betul aku ngan penulis lirik ni~apa motif dia erk???hmmm...
apa2 pon, ms kitty mmg comei pown(nak beli satu la, ha3). pas2 mimi nak letak mana?. alahai apa susah, bleh kawan ngan mimi kan~lupakan apa yg aku cakap td. ni aku selitkan lagu+lirik lagu ni. menarik gak. membuatkan aku suka pulak si HK 2(mana tau, k0rg pon tertarik gak ngan miss kitty 2 kan???)

Mengapa engkau membutakan hatiku
Sehinggaku tak peduli
Semua insan berbintiku

Hinggaku sanggup melarikan diri
Tinggalkan ibu ayah dan Hello Kitty
Bersamamu ku temui
Yang kukenal sehari

Korus:

Ku tahu ibu ayah terguris hati
Siang dan malam gelisahkan aku
Hello Kitty tolong aku
Katakan aku ok…

Esok aku meraih hari jadiku
Air mata berlinang dipipiku
Hello Kitty tolong aku
Tiupkan lilin yang buta ini

Setelah kepalsuan mencelikkanku
Setelah penyesalan menginsafkanku
Hello Kitty tolong aku
Aku mahu pulang…

p/s :s0ri la k0rang. tak leh nak upload video ni(teknikal pr0b~alasan, ha3)~search la kat y0utube yer, klu berm!nat. tap! aku x rasa aku minat but i th!nk diz s0ng quit interesting.(memang tak dak keja betul aku ni~2 yg cari keja ni, hi3)





2 comments:

  1. kalau tak silap aku karen kong.
    AF rasanya. cam2 lah.
    dah lama aku dengar lagu ni, saje je
    nak post lirik die, heeeee
    x de keje

    ReplyDelete

"Magical Template" designed by Blogger Buster