Wednesday, October 21, 2009

final week

tup2, dah minggu terakhir kuliah. aku pula, cuma ada 2 kelas yang tinggal(sains alam skitar n pengenalan kimia 2). dua2 subjek ni jatuh pada hari slasa. so, kls aku cuma sehari je la 4 diz week. pada selasa ni jugak la, tika klas aku yang terakhir kena la pulak mark paper test ahad lepas. masyaallah, punyalah truk result aku(2 la, main je banyak~blajarnya malas). adeh, tak nak la crita pasal benda yang tak best. lepas dpat result yang tak seberapa 2, pia ajak ktorg pegi tgk festival jepun. wlaupon ngah sedey, tp tanpa ragu2 ktorg trus SETUJU(ala, ktorg ni sedeh kejap je~sapa suh tak study, he3)

macam ni la keadaan aku wk2 dpt result(hu3, sungguhnya aku berb0hong)

..........................................................................................................................


time 4 jaPan fest!val la pulak. eXc!ted jugak sebenarnya.
wLaupon tak pernah ambil bahasa jepun, tapi bab2 tgk m0vie+drama jepon mmg tak terlepas.
best wooo crita diorang. lebih banyak pengajaran berbanding korea(but i luv korea d m0st, ha3).
ses!apa yg nak try tgk drama di0rang. aku cadangkan korang teng0k GOKUSEN(bukan GOKU dlm dragon ball yer). ia kisah pasal cikgu pompuan yg mengajar skolah lelaki yg prangai tah apa2. best giler wei. selain 2 aku jugak suka tgk CODE BLUE. perghhh, crita ni menyebabkan aku jatuh chintan dengan YAMAPI(bukan yamaha motor 2 yer). cool giler dia dalam crita 2. ok la, aku nak crita pasal festival jepun yg diadakan kat audi. kt0rg pegi dalam pukul 3 lebey cam2. kak ha terpaksa balik dulu sebab roomate dia tak bawa kunci. tapi tempat kak ha diisi dengan kehadiran kak julia yang merangkap h0usemate pia. so, ktorg pon pegi la.


alahai, c0meinya yamapi, he3

..................................................................................................................................


nak dijadikan cerita, kt0rang pon masuklah tempat pameran lukisan plajar malaysia n jepun.
aku paling tertarik dengan tajuk lukisan plajar2 jepun ni. punya la lawak tajuknya(dah macam crita shin chan). mcm2 ada~pergi menuai ubi, memberi ayam makan(ayam dah la lg besar dari manusia). adeh, mmg lawak la bila ditranslate ke melayu. kalau bahasa kita ditranslate ke bhasa diorg pelik ke x erk. hmmmm, tah la. menarik gak kalau belajar bahasa lain kan. selain dapat berk0munikasi ngan di0rg dapat la jugak kita blajar culture diorg. pas2 ktorg trus lak ke audi, ingat kan ada sushi ke ape ke. leh la isi perut kt0rg yg sedia lapar ni(niat sebenarnya nak melantak). tapi satu pon x dok. hmmm, yang ader cuma b0neka dia jew. hmmm, pasrah je la. nasi kerabu gak la pilihan.

kt0rg pon r0und la audi. perghhh, menarik giler. slalu teng0k kat tv ja. skrg dah leh tgk depan mata. wlaupun dah pernah datang dah festival cam ni, tapi ak rasa kali ni m0re intersting la. leh try kimono n mcm2 la. tp tak nak la ak try, busuk semcam ja(dah brapa rmai manusia pakai). ini antara gambar2 yang sempat ktorang ambik masa kat sana. siap tulis nama aku dalam bahasa jepun. wahhh....i juz like it.



di pameran lukisan japan+malaysia


apa 2???


maharaja jepon ms dulo2 kot, aku pon x tau


c0mei giler patung2 ni tp gerun sket bila takut dekat2, cam real


sedapnya, yum2

cuba teka, apa maksudnya???


sEk!an la erk, serba sedikit mngenai japan fest!val. s0, tuk plajar Upc korang ada masa ag nak pegi festival ni. sr0nok wei, tak menyesal kalu pergi. dapat ilmu+dapat tmbah koleksi gambar. hahaha, mmg gila kamera betul...apa2 pon minggu kuliah sudah p0n tamat bagi semester ni n yang terakhir la seblum kt0rg ke alam praktikum. apa2 pon, mmg Indah kenangan di cni. aku aku abadikan dalam hat!ku ini. seK!an, ad!os

2 comments:

  1. best2..

    ak g sna 2x dh..

    sbb nak sgt2 makan sushi....

    hehe.. tp, hampa.. sushi xnk menunjukkan muka..

    hehe

    ReplyDelete
  2. yeke. hmmm, 2 maknanya ko kena g tuk kali ke-3.
    mana tau last day.. s0k kan last day,
    try ajalah. x sedap pon pia sushi
    sedap ag nasi krabu abg wan. he3

    ReplyDelete

"Magical Template" designed by Blogger Buster